Лідери
Популярний контент
Показано вміст із високою репутацією за 16.08.22 у всіх областях
-
Версія beta
2 549 раз скачали
Маршрут: Лозова - Мелітополь Електрифікація: Постійний струм Версія: Beta_version (від 04.11.2023) Автори: Дмитро Дніпровський (DNEPR_UA), Денис Дяченко (MAGNETIZZZM), Вадим Залевський (Вадим415600), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут двоколійний, електрифікований постійним струмом (3 кВ) є складовою напряму Москва - Харків - Севастопіль, протяжність ділянки 290 км, відноситься до Придніпровської та Південної залізниць. На даній ділянці пасажирські перевезення здійснюються локомотивами ЧС2, ЧС7 депо ТЧ-8 Дніпро, ТЧ-2 "Харків-Головне" та ТЧ-3 Мелітополь. Вантажні перевезення: локомотивами ВЛ8, ВЛ11/ВЛ11М, ДЕ1, 2ЕЛ4, ТЕ33АС депо ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол, ТЧ-1 Лиман, ТЧ-2 Кривий Ріг, ТЧ-3 Мелітополь, ТЧ-7 Синельникове, ТЧ-9 Лозова. Приміські перевезення ЕР2, ЕР2Т, ЕПЛ2Т. РПЧ-1 Дніпро, РПЧ-3 Запоріжжя, РПЧ-1 Харків (ТЧ-14). Проби гальм по маршруту:24 бала -
Версія 2.5
2 525 раз скачали
Маршрут: Київ-Пас. - Жмеринка-Пас. Електрифікація: Змінний струм Версія: 2.5 (від 24.08.2023) Автори: Євген Воронін (Ржавый Гвоздь), Денис Дяченко (MAGNETIZZZM), Ігор Крилов (Kipast), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут довжиною 270 км, двоколійний, обладнаний автоблокуванням, електрофікований змінним струмом 25кВ. Являє собою південно-західний напрямок Південно-Західної залізниці.23 бала -
Версія 1.3.9
2 521 раз скачали
Маршрут: Київ - Шепетівка (бета версія) Електрифікація: Змінний струм Версія: 1.3.9 (від 01.01.2025) Автори: Ігор Крилов (Kipast), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут завдовжки 308 км. До ст. Коростень - двоколійний (далі однопутка), обладнаний автоблокуванням, електрофікований змінним струмом 25КВ. Являє собою північно-західний напрямок Південно-Західної залізниці.21 бал -
Версія 1.0
724 раза скачали
Маршрут: Львів - Стрий Електрифікація: Постійний струм Версія: 1.0 (від 16.02.2025) Автори: Сергій Медведєв (mihail55571), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут двухколійний, електрифікований постійним струмом (3 кВ) протяжністю 76 км. відноситься до Львівської залізниці. Це основний залізничний шлях до кордонів з багатьма іншими європейскими країнами. На цій дільниці пасажирські перевезення обслуговують локомотиви: ВЛ10, ВЛ11м, ВЛ11.8, ЧС2, ЧС7, М62 2М62, 2М62у, ТЕ33АС - ТЧ-1 Львів-Захід. Вантажні перевезення здійснюються локомотивами: ВЛ8, ВЛ11м, ВЛ11.8, ВЛ11м6, ВЛ10, 2ТЕ10м, 2ТЕ10ут, 2ТЕ10ук, ТЕ33АС. - ТЧ-1 Львів-Захід. Приміські перевезення: ЕПЛ2т, ЕР2, ЕР2т - РПЧ-1 Львів та ДПКР РПЧ-4 Коломия.19 балів -
Версія beta
1 203 раза скачали
Маршрут: Дніпро - Мелітополь (beta до Запоріжжя-1) Електрифікація: Постійний струм Версія: beta (від 02.04.2024) Автори: Дмитро Дніпровський (DNEPR_UA), Вадим Залевський (Вадим415600), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут двоколійний, електрифікований постійним струмом (3 кВ) відноситься до Придніпровської залізниці. На даній ділянці пасажирські перевезення здійснюються локомотивами ЧС2, ЧС7 депо ТЧ-8 Дніпро, ТЧ-2 "Харків-Головний" та ТЧ-3 Мелітополь. Вантажні перевезення: локомотивами ВЛ8, ВЛ11/ВЛ11М, ДЕ1, 2ЕЛ4 депо ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол, ТЧ-1 Червоний Лиман, ТЧ-2 Кривий Ріг, ТЧ-3 Мелітополь, ТЧ-7 Синельникове, ТЧ-9 Лозова. Приміські перевезення ЕР2, ЕР2Т, ЕПЛ2Т. РПЧ-1 Дніпро, РПЧ-1 Харків, РПЧ-3 Запоріжжя. Проби гальм по маршруту:19 балів -
Шановні колеги! Адміністрація форуму ZDSimulator.com та проекту ZDS-Live вітає всіх з днем залізничника!!! Нехай неприємності пролітають повз, як вітер за вікном локомотива! Нехай ваша доля буде прямою і блискучою, як залізничні рейки! Бажаємо, щоб в потязі Вашого життя завжди їхали вагони щастя, любові, благополуччя і здоров'я! ================================================== Уважаемые коллеги! Администрация форума ZDSimulator.com и проекта ZDS-Live поздравляет всех с днем железнодорожника!!! Пусть неприятности пролетают мимо, как ветер за окном локомотива! Пусть ваша судьба будет прямой и блестящей, как железнодорожные рельсы! Желаем, чтобы в поезде Вашей жизни всегда ехали вагоны счастья, любви, благополучия и здоровья! ================================================== Dear colleagues! The administration of the ZDSimulator.com forum and the ZDS-Live project congratulates everyone on the railwayman's day!!! Let troubles fly by like the wind outside the window of a locomotive! May your destiny be straight and shiny like railway rails! We wish that the train of your life will always be filled with happiness, love, well-being and health!18 балів
-
16 балів
-
Версія 3.0
208 раз скачали
Маршрут: ім.Т.Шевченка-П'ятихатки_Стикова Електрифікація: Змінний струм Версія: 3.0 (На базі 7.6 від 31.01.2025) Автор перебудови: Tolik Semafor Про маршрут: Маршрут змінного струму (25кВ). Являє собою вже знайому вам ділянку від станції ім.Т.Шевченка до станції П'ятихатки_Стикова15 балів -
14 балів
-
Версія 2.8
690 раз скачали
Всем доброго времени суток! Спустя долгих 4 года, я готов опубликовать очередную версию TWS, версия 2.8. Почему так долго не было новой версии, все банально, учёба-работа, были другие заботы, но сейчас появилось желание что-то сделать, поэтому спустя пол-года разработки - новая версия готова Список нововведений и изменений: Устанавливать можно как на чистый симулятор так и поверх старой версии 2.7, ОДНАКО стоит отметить что при установке на старую версию, все ваши звуки в папке TWS будут стёрты! Это необходимо для корректной установки новой версии. Ответственность за утрату ваших «уникальных» звуков автор НЕ несёт! Парочка видео для понимания проделанной работы: Всем мира, добра и весёлых поездок. Если где-то что-то работает не так, или не работает - пишите.10 балів -
Версія 1.0
292 раза скачали
Авторы: Кошляк Валентин (Миллер), Савченко Алексей (Олексій1350) Озвучивали в сценарии: Днепровский Дмитрий, Кочерга Игорь, Исаев Даниил, Мазур Вадим, Артём Ефименко (Warrior) и другие Версия симулятора: 55.008. Маршрут: Днепр-Мелитополь (Бета); Пятихатки-Днепр (v4.3) Направление: Обратно № поезда: 039 Серия и номер локомотива: ЧС7-171 Количество вагонов: 10 Трафик: не ниже версии 21 Максимальная скорость: не более 120 км/ч ЭПТ: в наличии Звуковое оформление: есть Манёвры: имеются - Пятихатки Стыковые График: 2025г Время прохождения: 5 часов Внимание! Автор оставляет за собой право на дальнейшее изменение и усовершенствование сценария Проба тормозов на станции Запорожье: полная проба ЭПТ и полная проба ПТ. Проба тормозов в пути следования: 1098 км - 60 км/час, 1089 км - 70 км/час Проба тормозов на станции Днепр: сокращённая проба ЭПТ и сокращённая проба ПТ. Проба тормозов в пути следования: 173 км - 70км/час, 171 км - 50 км/час (Архив сценария 39_1 - Распаковать в папку ZDSimulator\routes\Dnepr-Melitopol\scenaries) (Архив сценария 39_2 - Распаковать в папку ZDSimulator\routes\Pyatihatki-Dnepr_v4.3\scenaries) (Архив файла состава игрока - Распаковать в папку ZDSimulator\data\consists)7 балів -
Версія 1.2
1 122 раза скачали
Маршрут: Дніпро-Головний - Харків (версія до станції Лозова) Електрифікація: Постійний струм Версія: 1.2 (від 15.06.2021) Автори: Дмитро Дніпровський (DNEPR_UA), Вадим Залевський (Вадим415600), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут двоколійний, електрифікований постійним струмом (3 кВ) відноситься до Придніпровської та Південної залізниць. На даній ділянці пасажирські перевезення здійснюються локомотивами ЧС2, ЧС7 депо ТЧ-8 Дніпро, ТЧ-2 "Харків-Головне" та ТЧ-3 Мелітополь. Вантажні перевезення: локомотивами ВЛ8, ВЛ11/ВЛ11М, ДЕ1, 2ЕЛ4 депо ТЧ-1 Нижньодніпровськ-Вузол, ТЧ-1 Червоний Лиман, ТЧ-2 Кривий Ріг, ТЧ-3 Мелітополь, ТЧ-7 Синельникове, ТЧ-9 Лозова. Приміські перевезення: ЕР2, ЕР2Т, ЕПЛ2Т. РПЧ-1 Дніпро, РПЧ-3 Запоріжжя. Проби гальм по маршруту:7 балів -
Версія 1.0
444 раза скачали
Авторы: Кошляк Валентин (Миллер), Савченко Алексей (Олексій1350) Озвучивали в сценарии: Днепровский Дмитрий, Кочерга Игорь, Исаев Даниил, Мазур Вадим, Артём Ефименко (Warrior) и другие Версия симулятора: 55.008. Маршрут: Пятихатки-Днепр (v4.3), Днепр-Мелитополь (Бета) Направление: Туда № поезда: 006 Серия и номер локомотива: ЧС7-116 Количество вагонов: 13 Трафик: не ниже версии 21 Максимальная скорость: не более 120 км/ч ЭПТ: в наличии Звуковое оформление: есть Манёвры: имеются - Пятихатки Стыковые и Запорожье 1 График: летний 2024г Время прохождения: 5 часов Внимание! Автор оставляет за собой право на дальнейшее изменение и усовершенствование сценария Проба тормозов на станции Пятихаки-Стыковые: сокращённая проба ЭПТ и полная проба ПТ. Проба тормозов в пути следования: 71 км - 50 км/час, 73 км - 50 км/час Проба тормозов на станции Днепр: сокращённая проба ЭПТ и сокращённая проба ПТ. Проба тормозов в пути следования: 191 км - 50км/час, 193 км - 50 км/час (Архив сценария 6_1 - Распаковать в папку ZDSimulator\routes\Pyatihatki-Dnepr_v4.3\scenaries) (Архив сценария 6_2 - Распаковать в папку ZDSimulator\routes\Dnepr-Melitopol\scenaries) (Архив файла состава игрока - Распаковать в папку ZDSimulator\data\consists)6 балів -
5 балів
-
Маршрут взагалі не схожий на реальну ділянку. Станції більш-менш схожі. Перегони взагалі не схожі. Попередня версія маршруту Пасічного - більше схожа по перегонам та колійному розвитку в порівнянні з цим. При побудові маршруту бажано використовувати відео з маршруту, план-схеми станцій та карти Google Maps. В плані природи маршруту, то маршрут вийшов красивий з дуже яскравим та зеленим. Можна було попередній маршрут апгрейдити чим заново винаходити велосипед, який не поїхав. За старання - 5. За маршрут - 2.5 балів
-
Версія 1.2
559 раз скачали
Маршрут: Київ - Васильків-2 Електрифікація: Змінний струм Версія: 1.2 (від 23.03.2024) Автори: Ігор Крилов (Kipast), Євген Воронін (Ржавый Гвоздь), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут змінного струму (25кВ), протяжністю 46км. Являє собою вже знайому вам ділянку від Києва до Жмеринки з відгалудженням по станції Васильків. Заточений суто під приміські поїзди.4 бала -
3 бала
-
3 бала
-
3 бала
-
3 бала
-
3 бала
-
3 бала
-
Версія 4.3
647 раз скачали
Маршрут: П'ятихатки-Стик. - Дніпро-Головний Електрифікація: Постійний струм Версія: 4.3 (от 31.12.2018) Автори: Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau), Дмитро Дніпровський (DNEPR_UA), Максим Котвицький (Snayper). Про маршрут: Маршрут завдовжки 120 км від ст. П'ятихатки-Стикова до ст. Дніпро. Належить до Придніпровської залізниці. Проби гальм по маршруту:3 бала -
Всім привіт. У відповідному розділі бачив, що були пропозиції зробити маршрут через Суми до Харкова (неелектрифіковану ділянку), але тему закрили і ні до чого ця пропозиція не дішла. Тому хочу запропонувати будівникам маршрутів взятися за побудову цього напрямку. Можливо продовжити існуючий маршрут до Ворожби, якщо це можливо. Від себе можу додати фотоматеріали по сумському вокзалу і посильну допомогу у створенні текстур. В побудові маршрутів, скажу одразу, я профан, тому допомогти можу лише по своїй спеціалізації - графічне оформлення і звукове оформлення. Буду вдячний, якщо хтось відгукнеться. Дякую3 бала
-
Версія 1.1
165 раз скачали
ВЛ82М-079 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast); Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); Ілля Селюков (Skoda_188) Автор фотоматеріалу: Іван Пономарьов (Vanya_CHS7) Депо приписки: ТЧ-3 Основа Опис: Вантажно-пасажирський електровоз двосистемного струму Української залізниці ВЛ82М-0792 бала -
2 бала
-
2 бала
-
2 бала
-
Погана несправність, але поїхати все ж таки можна. Дії наступні: На зворотній стороні блоку 850 знімаємо провід живлення з клеми №1 та даємо їй живлення з клеми 552 контактора 406 Далі з клеми 1 БОН ставимо перемичку на клему 39 блока 850 і на клему 37 ставимо 2х6 на БОН для утримуючої катушки ГВ і короткочасно 5х6, для ввімкнення ГВ після ввімкнення ГВ остання - знімается Можна їхати, але враховуючи те, що на єлектровозі відсутній жодний захист. Не "перегружати" машину, пильно слідкувати за роботою вентиляторів, слідкувати за напруго контактної мережі2 бала
-
а через панель управления видеокарты NVIDIA? попробуй тогда и так настроить видео по нему есть даже аж 2 уже видео по настройке графики видеокарты NVIDIA там сглаживание и многое другое... https://youtu.be/edlYbsuv-y4 а это новое свежее уже видео и там тоже всё вообще тонко и чётко разъяснено если не поможет и это в итоге в целом то тогда не знаю видимо сим может переставлять или в любом серьёзном случае улучшать своё железо ну ноутбук там мощный игровой приобрести или всё-таки компьютер точно такой же и тогда возможно у тебя сим потянет как надо даже и неважно какие были бы настройки2 бала
-
Если у вас используется 64-битная Windows, например 10-ка и оперативной памяти более чем 4 гигабайта ( 6, 8 или более ) Я нашел способ, как увеличить выделяемую память для 32 битных приложений симулятора до 4 ГВ !!! это уменьшит вероятность вылета симулятора с ошибкой "Out of memory" на "тяжелых" маршрутах и сценариях! Если вы откроете лог-файл DGLEngine_Log.txt, то можете увидеть сколько оперативной памяти выделяется и используется симулятором, Например, что было у меня до: --System Information-- Windows version: 6.2 CPU : AMD Ryzen 5 2600X Six-Core Processor RAM Available : 2048Mb RAM Total : 2048Mb Video device : NVIDIA GeForce GTX 1050/PCIe/SSE2 OpenGL : 4.6.0 NVIDIA 511.23 (NVIDIA Corporation) Maximum texture resolution:32768x32768 Maximum multytexturing layers (in pipeline):4 Maximum multytexturing layers (in shader):32 ---------------------- Engine created. Fullscreen Mode:1280X1024X32 75Hz. VSync is On. Font "data\font.dft" loaded successfully. как видно, всего 2048 мегабайт (или 2 гигабайта) RAM, при том, что физически в моем компе 16 гигабайт этой RAM все дело в том, что 32-битная винда может использовать максимум 4 гигабайт физической оперативной памяти, при чем, половину - 2 гигабайта, использует сама операционная система, а запущенному приложению отводится оставшиеся 2 гигабайта соответственно, все приложения (программы) написанные для 32 битной виндовс могут использовать не более 2 гигабайта выделяемой оперативной памяти и если 32-битное приложение (программу) запустить в 64-битной виндовс, это приложение все равно будет использовать не более 2 гигабайта, вне зависимости от имеющейся физической памяти, даже если у вас мощный компьютер с оперативкой больше чем 6, 8, 16 и т.п. гигабайт. ограничения в 2 гигабайта, закладываются в 32-битное приложении на стадии его компиляции в среде 32-битной виндовс. чтобы увеличить это ограничение до 4 гигабайт, при использовании 32-битного приложения в 64-битной винде, можно использовать специальную программу (ссылка на скачивание:) 4GB Patch прога модифицирует дескриптор исполняемого файла программы, увеличивая лимит используемой RAM до 4-гигабайт Распаковываете и запускаете. В окне выбора "Select Executable" находите исполняемый файл симулятора Launcher.exe и тыкаете "Открыть" - все, теперь это приложение будет иметь доступ к 4096 мегабайт вместо 2048 Для того чтобы можно вернуть обратно, этот Патч создает копию файла с дополнительным расширением Backup после запуска "пропатченого" симулятора, можете заглянуть в его лог что стало у меня: --System Information-- Windows version: 6.2 CPU : AMD Ryzen 5 2600X Six-Core Processor RAM Available : 4096Mb RAM Total : 4096Mb Video device : NVIDIA GeForce GTX 1050/PCIe/SSE2 OpenGL : 4.6.0 NVIDIA 511.23 (NVIDIA Corporation) Maximum texture resolution:32768x32768 Maximum multytexturing layers (in pipeline):4 Maximum multytexturing layers (in shader):32 ---------------------- Engine created. Fullscreen Mode:1280X1024X32 75Hz. VSync is On. Font "data\font.dft" loaded successfully. Вуаля! Профит! такую же процедуру можно проделать с другими приложениями симулятора (TWS, Редактор маршрута, Редактор сценария, и т.п.)2 бала
-
Нужно в файле со светофорами изменить кодировку на ANSI. Тогда светофоры будут отображаться корректно. Для этого файл со светофорами открываете блокнотом, нажимаете Файл, Сохранить как, и выставляете кодирровку ANSI, нажимаете сохранить. Система спросит с заменой? Нажимаете Да. Всё, светофоры будут отображаться как в файле. P.S. Обязательно сохранять в ту же папку, в которой и файл светофоров.2 бала
-
2 бала
-
2 бала
Ця таблиця лідерів розрахована на timezone__Europe/Kiev/GMT+02:00