Jump to content

Kipast

Developers
  • Posts

    114
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    42

Kipast last won the day on July 27

Kipast had the most liked content!

About Kipast

  • Birthday 08/22/1988

Информация

  • Имя
    Игорь
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Киев

Recent Profile Visitors

31,627 profile views

Kipast's Achievements

User

User (3/5)

  • Full version

Recent Badges

225

Reputation

  1. Version 1.2

    383 downloads

    Маршрут: Київ - Васильків-2 Електрифікація: Змінний струм Версія: 1.2 (від 23.03.2024) Автори: Ігор Крилов (Kipast), Євген Воронін (Ржавый Гвоздь), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут змінного струму (25кВ), протяжністю 46км. Являє собою вже знайому вам ділянку від Києва до Жмеринки з відгалудженням по станції Васильків. Заточений суто під приміські поїзди.
  2. Погана несправність, але поїхати все ж таки можна. Дії наступні: На зворотній стороні блоку 850 знімаємо провід живлення з клеми №1 та даємо їй живлення з клеми 552 контактора 406 Далі з клеми 1 БОН ставимо перемичку на клему 39 блока 850 і на клему 37 ставимо 2х6 на БОН для утримуючої катушки ГВ і короткочасно 5х6, для ввімкнення ГВ після ввімкнення ГВ остання - знімается Можна їхати, але враховуючи те, що на єлектровозі відсутній жодний захист. Не "перегружати" машину, пильно слідкувати за роботою вентиляторів, слідкувати за напруго контактної мережі
  3. Чего вам вообще спорить то?! Сегодня одни возят эти поезда, завтра другие. По 10 раз в год всё меняется.
  4. 1 ГВ х 22 управление на БОНе На ЧС8 проще заклинить 380е, так как шкафы с клемными рейками опломбированы (по крайней мере на УЗ). А так, если что, 822х461 на первой секции
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.