Перейти до змісту

Активність

Стрічка оновлюється автоматично

  1. Остання година
  2. Дякую за відповідь. Почну з головного. Я ж і не мав на увазі, що має бути прямо халява. Знову ж, я поки лише поверхнево оцінив зміни про які вичитав. Я лише мав на увазі, що загалом з переходом у стім, фактично тренажер робиться майже голим босим і треба трохи витратитися на набір інструментів. Звісно, що праця повинна винагороджуватися, я тут тільки за. Просто цілком природньо, що коли контент котрий роки був безплатним, якийсь умовний застарілий маршрут без якісних змін, стає раптово платним, це дещо дивно. Як приклад, Ковель-Ківерці. Щодо спонсорів, я правду кажучи, навіть не мав на увазі цього, але раз уже зачепилося. То чи можна трохи розкрити, що там про плюшки спонсорам? Хоча б в приватні, або посиланням, де почитати. Загалом, і в тему спонсорства і щодо оплати праці розробників, я б радо підтримав проект новим донатом. Хоч останній був давненько, якщо не помиляюсь останній стосувався оплати розробки електросхеми для ЧС7, за який я дуже вболіваю. Проте минуло чимало часу, але з локомотивом змін ніяких не відбулося і мій, хай і не значний, та все ж вклад - не дав плодів. Нажаль. Розумію, що робота за цим проектом справа складна і трудомістка. Так завжди було і вимагати тут чогось - негарно. Проте в випадку з ЧС7, фактично був цілеспрямований збір коштів на конкретну роботу. Тож шкода що не здійснилося, поки що. Ще момент, про який писав вище, це користування старою версією. Вона то доступна. Але досить щоб злетів ключ, з якихось причин, і карета перетворюється на гарбуз. А все те завантажене досі добро стає безтолковим. Адже його вже не застосуєш. А новий ключ на ту версію, як уже оголошено отримати буде не можливо. Також питання. Чи правильно я розумію, що форум буде добряче почищеним і матеріали також з нього зникнуть? фактично він перетвориться на курилку, не більше. Ну і питання, на яке нажаль не було відповіді. Тепер відповідно вбивається будь яка приватна ініціатива, як я розумію, адже при бажанні створити хоча б сценарій, як мінімум для себе любимого, його не можливо буде інтегрувати в тренажер, позаяк повністю змінюється вся конструкція. Я вірно розумію? Тим більше, якщо людина хоче поділитися напрацюванням зі спільнотою, зокрема безоплатно, це можливо буде лише через запит до розробників за інтеграцією і поширенням. Уже ж не вийде просто поширити через обмінник. Отакі от питання. Буду вдячний за відповіді.
  3. Сьогодні
  4. Николай, что касается спонсоров, никто спонсоров не забыл, по этому, тех спонсоров которые внесли сой вклад в разработку симулятора рассматриваются приятные пряники на стим версию. Что касается так названых бесплатных приложений, так они у вас имеются в старой версии симулятора 58.008. У вас их никто не отбирал, пользуйтесь. А что касается стима, то почему вы считаете. что люди которые делали разные дополнения должны были делать за даром всё? Ведь с вашей стороны проехать маршрут на каком -то локомотиве с новой перекраской это по времени максимум 4 часа, и вы от этого получили приятное время провождение, а тот кто делал, тот потратил месяцы и даже годы своего личного времени и за это не поучил ничего кроме критики. Не справедливо. Если вы уж бывалый пользователь, то для вас открыто много дополнений сайте, а вот для новых пользователей это уже не бесплатно . Потом вы должны понимать, что никакой проект бесплатно не появляется, везде нужны финансы для разработки. За даром никто работать не будет. По этому покупая стим версию вы поддерживаете развитие ZDSimulator. Так же разработку новых маршрутов, локомотивов. Обновление или улучшение старых моделей. Изменение вообще систему движения поезда по путям, уменьшение радиусов в кривых. Возможность добавления звуков в симуляторе не использования сторонних программ. Планов много, по мере развития много изменений планируется и уже делается.
  5. Вчора
  6. Прикра ситуація. Зміни суттєві. По факту ми відкочуємось в часи коли не було нічого. Не факт, що зміни будуть на краще, але для того щоб хоча б користуватися напрацюваннями минулих років, доведеться це все купувати за грошву, в т.ч. і старі недосконалі доповнення, бо доступ до всього цього закривається. Відмовки про "можете користуватися старою версією, вона залишається пожиттєво" - фігня. Самі ж кажете, оновити ключ за потреби - не вийде. А отже досить зловити зліт системи чи ще щось і можна воду зливати. Я не найактивніший учасник форума, але загалом, наразі це вистріл у ногу. Звісно, не володію повнотою інформації, але здається це якщо не вб"є то добряче підкосить форум. Прагнення заробити на творінні, цілком логічне. Але стрьомно виглядає особливо враховуючи, що наразі пропонується до покупки лише те, що ще учора вільно поширювалося, а головне - більшість, це застарілі розробки. І без них не гуд, і не солідно їх торгувати. А нового поки нічого. Вірним було б торгувати новим. Нехай не образяться на мене чутливі розробники. Я лише висловлюю свою опитку. На засипку запитання, більш посвяченим людям. Тепер і авторські розробки будуть фактично неможливими, редактори також будуть вилучені з доступу? Себто люди більше не зможуть вільно створювати доповнення і ділитися ними? Все необхідно буде інтегрувати в тренажер через адмінку? Навіть умовний сценарій, з розряду "для себе любимого"? Якщо так, то це шкідливо для розвитку проекту, якщо такий є в планах, адже левова частка прогресу і еволюції тренажера - робота ентузіастів, що не входять в команду проекту. Зокрема й ті, хто тепер в команді, перед цим провели чимало роботи для тернажера.
  7. Останній тиждень
  8. Ще раніше
  9. на маршруте Ворожба-Киев при роследовании одного перегона происходят вылеты
  10. Чи можу я отримати ключ стім Якщо другий раз купував ЖДСимулятор в 2024 році.Тех підтримка мовчить
  11. ton

    ЭР9Т-668

    Смотри видео как ездить на переменном токе электричками с папки ЕД4м
  12. Чому на форумі нема ніде інформації про фихід нової версії?
  13. KARDINAL111

    ЭР9Т-668

    Пишет подвижной состав не может работать на данном типе электрофикации.
  14. IlyaSelukovZDS

    ВЛ82м-086

    Версія 1.0

    68 раз скачали

    ВЛ82м-086 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast); Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); Ілля Селюков (Skoda_188) Автор фотоматеріалу: Грицай Роман (Ram) Депо приписки: ТЧ-15 Куп'янськ-Сортувальний Опис: Вантажний електровоз двосистемного струму Української залізниці ВЛ82М-086
  15. Будь ласка, це питання адресуйте на електронну пошту підтримки ([email protected]) після виходу симулятора на Steam. Через форум такі питання не вирішуються.
  16. IlyaSelukovZDS

    ВЛ82м-037

    Версія 1.0

    64 раза скачали

    ВЛ82м-037 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast); Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); Ілля Селюков (Skoda_188) Автор фотоматеріалу: Грицай Роман (Ram) Депо приписки: ТЧ-15 Куп'янськ-сортувальний Опис: Вантажно-пасажирський електровоз двосистемного струму Української залізниці ВЛ82М-037
  17. Добрий день, чи можу я отримати ключ для стім версії? Купував гру в листопаді 2024 року, через офіційний сайт ZD Simulator.
  18. Доброго дня я хотів би отримати ключ до стім версій купував десь в січні місяці ключ через офіційний сайти
  19. Версія 1.0.0

    27 раз скачали

    Автор: DNEPR_UA (Дмитро Дніпровський) Версія симулятора: не нижче 54.006 Маршрути: • Лозова – Мелітополь (версія 2.5) • Білгород – Лозова (версія 5.3.3) • Курськ – Білгород (версія 2.01) • Курськ – Білгород (версія 2.4) Напрямок: назад № поїзда: 74/106 Серія локомотива/МВПС: ЧС7 Кількість вагонів: 14 Час проходження: • 1 частина Синельникове -1 - Лозова: 2 години 30 хвилин • 2 частина Лозова – Харків: 2 години 30 хвилин • 3 частина Харків – Білгород: 2 години • 4 частина Білгород - Курськ: 2 години 30 хвилин Трафік: не нижче 14 Максимальна швидкість: не більше 120 км/год Опис: двогруповий швидкий міжнародний поїзд № 74/106 Кривий Ріг – Дніпро – Москва щоденним відправленням зі станції Кривий Ріг о 11:47 та зі станції Дніпро-Головний о 17:03 Об'єднання складу відбувається по станції Синельникове-1. Наше плече обслуговування від ст. Синельникове-1 до станції Курськ. По станції Синельникове-1 чекаємо команди ДСП на манерви, зчіплюємося зі складом, робимо пробу та вирушаємо на Харків-Пасажирський. Після прибуття до Харкова відчеплюємося, чекаємо на відкриття сигналу для прямування в депо ТЧ-2 Харків. У ТЧ-2 міняємо електровоз (запускаємо 3 частину сценарію) чекаємо команди від ДСП на заїзд по склад, зчіплюємося, виконуємо випробування гальм, проходимо митний контроль та прямуємо на Білгород. Після прибуття до Білгорода відчіплюємося і чекаємо команди на маневрові роботи. У 4 частини біля ПТОЛ Білгород приймаємо електровоз і за командою ДСП виїжджаємо під склад. По станції Курськ здаємо зміну. P.S Промотувати час та завантажувати сценарій із збереження категорично не рекомендується. Автор висловлює подяку за участь в озвученні даного сценарію: Олексію (Cheerilee), Михайлу (GRANIT1007), Костянтину (zloy khrush), Вадиму (Вадим415600), Євгену (Voron), Дмитру (dimka) і окреме спасибі Андрію (andrei66). Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \ Лозова-Мелітополь v2.5 (Belgorod_Lozovay_5.3.4) (Kursk-Belgorod_v2.4)\ scenaries Папку Pass Wags : вставити в папку ZDSimulator\data
  20. Версія 1.2.0

    56 раз скачали

    Автори: Кошляк Валентин (Міллер), Савченко Олексій (Олексій1350) Озвучували у сценарії: Kipast, Дніпровський Дмитро, Кочерга Ігор, Ісаєв Данило, Мазур Вадим, Кусакіна Ніка, Артем Єфименко (Warrior) та інші Версія симулятора: 55.008. Версія сценарію: 1.2 Маршрут: П'ятихатки-Дніпро (v4.3) Напрямок: Туди № поїзда: 004 Серія локомотива: ЧС7-291 Кількість вагонів: 12 Трафік: не нижче за версію 21 Максимальна швидкість: не більше 120 км/год ЕЛТ: у наявності Звукове оформлення: є Маневри: є - П'ятихатки Стикові та Дніпро-Головний Графік: 2021/2022 Час проходження: 2 години 30 хвилин Сезон: літо Опис: Фірмовий поїзд № 4 Ужгород - Запоріжжя. Попередження є. Проба гальм на станції П'ятихаки-Стикові: скорочена проба ЕПТ та повна проба ПТ. Проба гальм у дорозі: 71 км - 50 км/год, 73 км - 50 км/год. Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \ Pyatihatki-Dnepr_v4.3\ scenaries Файл складу: вставити в папку ZDSimulator\data\consist
  21. Версія 1.0.0

    25 раз скачали

    Автор: Дмитро Дніпровський DNEPR_UA; Савченко Олексій Олексій1350; Артем Ефименко Warrior Версія симулятора: 55.008 Маршрут: Лозова-Мелітополь; Дніпро-Мелітополь Напрямок: Лозова-Мелітополь-Туди; Дніпро-Мелітополь-Звідти № поїзда: 6277 Серія локомотива/МВПС: ЕД2Т-0051 Трафік: 19 Кількість вагонів: 8 Час проходження: 5 годин Опис: Приймаємо електропоїзд у тупику, виїзджаємо під посадку та вирушаємо в шлях. На перегоні діють попередження. ПТ 931 пк 1 50км/год 200м; ЭПТ 932 пк 1 50км/год 200м Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \ Lozova-Zaporizhzhya_beta (Dnepr-Melitopol_beta)\ scenaries
  22. Версія 1.0.0

    21 раз скачали

    Автор: VeroN Версія симулятора: не нижче 54.006 Маршрут: Київ - Жмеринка (2.5) Напрямок: Туди № поїзда: 6301 Серія локомотива: ЕД9М-220 Кількість вагонів: 8 Трафік: не нижче версії 12 Максимальна швидкість: не більше 120 км/год Звукове оформлення: відсутня Маневри: відсутні Час проходження: 3 години Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \ Kiev-Jmerinka_v2.5\ scenaries
  23. Версія 1.0.0

    36 раз скачали

    Автори: Кошляк Валентин (Міллер), Савченко Олексій (Олексій1350) Озвучували у сценарії: Дніпровський Дмитро, Кочерга Ігор, Ісаєв Данило, Мазур Вадим, Кусакіна Ніка, Артем Єфименко (Warrior) та інші Версія симулятора: 55.008. Маршрут: П'ятихатки-Дніпро (v4.3) Напрямок: Назад № поїзда: 041 Серія та номер локомотива: ЧС7-295 Кількість вагонів: 18 Трафік: не нижче за версію 21 Максимальна швидкість: не більше 120 км/год ЕЛТ: у наявності Звукове оформлення: є Маневри: є - Дніпро-Головний та П'ятихатки Стикові Графік: 2023 Час проходження: 2 години 45 хвилин Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \ Pyatihatki-Dnepr_v4.3\ scenaries Файл складу: вставити в папку ZDSimulator\data\consist
  24. Версія 1.0.0

    25 раз скачали

    Автори: Валентин Кошляк (Міллер), Олексій Савченко (Олексій1350), Вадим Мазур Озвучували у сценарії: Дніпровський Дмитро, Кочерга Ігор, Ісаєв Данило, Мазур Вадим, Кусакіна Ніка, Олександр Бородін, Артем Єфименко (Warrior), Ігор Крилов, Андрій Бурячиха, Вадим Залевський. Версія сценарію: 1.2 Версія симулятора: 55.008 Маршрути: Дніпро-Лозова, П'ятихатки-Дніпро, П'ятихатки-Ім.Т.Шевченка Напрямок: Назад № поїзда: 091 Серії локомотивів: ЧС7 та ВЛ80Т Кількість вагонів: 14 Трафік: Не нижче версії 20 Максимальна швидкість: Не більше 120 км/год на ЧС7, не більше 100 км/год на ПЛ80 ЕЛТ: В наявності Звукове оформлення: Є Маневри: Є Час проходження: зима Дніпро-Лозова - 2 години 20 хвилин Дніпро-П'ятихатки_Стик - 3 години 10 хвилин П'ятихатки-Знам'янка - 1 година 40 хвилин Розклад: 2020 – 2021 р. Архів сценарію розпакувати в папку ZDSimulator \routes \Dnepr-Lozovaya_v1.2 (Pyatihatki-Dnepr_v4.3)(Шевченко-Пятихатки)\ scenaries
  25. KARDINAL111

    ЭР9Т-668

    Может в папку с ed9m надо устанавливать?
  26. Gregorich

    ЭР9Т-668

    Версія 1.0.0

    106 раз скачали

    Автор модифікації/перефарбування: Patriarh Автор фотоматеріалу: Sash4ikk Депо приписки: РПЧ-10 Чернігів, Південно-західна залізниця Опис: Eлектропоїзд змінного струму Української залізниці ЭР9Т-668 Є можливість заміни ЕМУ, інструкція як це зробити надана в файлі EMU_library. (заміна моделі, не текстури)
  27. IlyaSelukovZDS

    ВЛ82м-077

    Версія 1.0

    59 раз скачали

    ВЛ82м-077 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast); Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); Ілля Селюков (Skoda_188) Автор фотоматеріалу: Ілля Селюков (Skoda_188); Іван Пономарьов (Vanya_CHS7) Депо приписки: ТЧ-3 Основа Опис: Вантажний електровоз двосистемного струму Української залізниці ВЛ82М-077
  1. Завантажити ще активність
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.