Перейти до змісту

Новости УЗ


Рекомендовані повідомлення

  • 2 року через...

Хюндай, давай до свидания!

пресс-служба «Укрзализныци».

С 12 февраля 2014 временно на маршрутах следования поездов «Интерсити+» Hyundai для перевозок пассажиров будут использоваться поезда, сформированные из пассажирских вагонов с локомотивной тягой.

Это связано с проведением технического осмотра поездов производства Hyundai Rotem с участием корейских специалистов.

В связи с временной заменой категории подвижного состава, пассажирам, которые приобрели билеты на поезда «Интерсити+» Hyundai и совершат поездку железнодорожным транспортом, будет возвращена разница стоимости проезда.

В случае отказа от поездки средства будут возвращены в полном объеме, для чего пассажирам нужно будет обратиться в железнодорожные кассы вокзалов.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 8 місяців через...

Збільшуеться пропускна спроможність на ділянці Гребінка - Полтава.

 

Для збільщення пропускної спроможності "Укрзалізниця" працює над усуненням так званих "вузьких місць", якими є одноколійні перегони.

Наразі триває будівництво других колій на перегоні Федунка - Яреськи, розташованому на електрифікованій ділянці прискореного руху Гребінка - Полтава.

Залізничники вже уклали 3,5 км рейко-шпальної решітки другої колії.

До кінця року на цьому перегоні плануться укласти ще 0,9 км колійної решітки.

 

Окрім того, для збільшення пропускної спроможності ділянки Гребінка - Полтава ведуться роботи із закриття станції Федунка, яка діятиме лише як пункт зупинки, що дозволить подовжити перегін між станціями Яреськи і Сагайдак до 9,5 км.

 

Як повідомив начальник відділу капремонту служби колії Південної залізниці Юрій Нарусевич, нині довжина перегону Федунка - Яреськи становить 4,3 км.

Відповідно до діючого графіка, його добова пропусна спроможність - 21 пара пасажирських, 4 - приміських і кілька вантажних поїздів.

 

"Укладена друга колія дозволить удосконалити графік руху і відносно скоротити час у дорозі, який втрачається під час зупинки поїзда на розїзді, пропускаючи зустрічний состав", - зазначив Юрій Нарусевич.

 

Ліквідація одноколійних перегонів - поетапний процес.

Після перегону Федунка - Яреськи залізничники Південної залізниці планують будувати другу колію від станції Миргород до блок-посту 237-й км.

Роботи розпочнуться із відсипання грунту під земляне полотно.

 

Нагадаємо, на напрямку швідкісного руху Гребінка - Полтава 2012 року було укладено другу колію на перегоні Сагайдак - Братешки, а торік Федунка - Сагайдак.

Після завершення робіт на цих перегонах було підвищено швидкість руху пасжирських поїздів до 160 км/год.

 

Газета "Южная Магистраль"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 місяця через...

З 2 березня Південна залізниця призначила курсування щоденного швидкісного приміського поїзда Харків - Ізюм

Деталі в розділі: Новини залізниць

=============================================================================================================

Одеська залізниця зазнала понад 11,8 млн. грн. збитків від приміських перевезень за 2014 рік

Деталі в розділі: Новини залізниць

========================================================================

Збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень у січні 2015 року склали майже 730 млн гривень

Деталі в розділі: Новини залізниць

============================================================================

Водії автотранспорту створюють аварійні ситуації на залізничних коліях та переїздах

Деталі в розділі: Новини залізниць

=========================================================================

Укрзалізниця ініціювала здешевлення проїзду до Угорщини та Словаччини та зворотно у причіпних вагонах

Деталі в розділі: Новини залізниць

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня через...

Из Донецка в Луганск снова начали ходить поезда

 

Подробности на

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЗНАХІДКА ДЛЯ ТРАНЗИТУ

 

Дмитро Бєлов, Мирослав Буркович

Магистраль, №23, 2015

 

Наступного року електрифікують дільницю Львівської магістралі Ковель—Ізов—Держкордон. Це дозволить

підвищити обсяги вітчизняного транзиту мінімум на 30 % за рахунок збільшення пропускної спроможності дільниціз

шириною колії 1520 км, яка сягає на 400 км в глиб Польщі. Вигідно це і польським колегам, котрі мають тут 9 %

вантажообігу на 2 % експлуатаційної протяжностізалізниць Польщі.

Державна адміністрація залізничного транспорту України цей проект уже включила у відповідну відомчу програму

електрифікації вітчизняних сталевих магістралей на 2015—2020 рр.

 

http://www.magistral-uz.com.ua/img/25908.jpg

 

 

 

Ціна питання

Цей проект залізничники Львівської сталевої магістралі очікували ще з 2001-го року. Коли перші електровози

з’явились у Ковелі, сюди зі Львова прибули представники служби електрифікації та електропостачання й почали

розробку плану подовження електротяги до кордону з Польщею через Володимир-Волинський та Ізов. Це мало і має

сенс: після запровадження електроструму на зазначеній дільниці експлуатаційною довжиною 94 км її пропускна

спроможність зросте на 30 %, а річний економічний ефект становитиме 227 млн грн. Вартість робіт — близько 500

млн грн, а термін окупності будівництва — приблизно шість років.

 

Показники вантапопкеревезень

За інформацією Департаменту комерційної роботи Укрзалізниці, за останні роки стик з Польщею на станціях Ізов і

Грубешов перетинає більше 10 млн т вантажів. Питому вагу перевезень становлять експорт і транзит. Найбільше до

Польщі, куди на 400 км заходить широка колія (1520 мм), ми завозимо залізної руди і марганцю (понад 4 млн т на рік),

на другому місці — кам’яне вугілля, чорні метали та мінеральні будматеріали (відповідно по 330 тис. т кожного

вантажу на рік). Далі ідуть такі вантажі, як сіль (до 217 тис. т на рік), зерно (по 160 тис. т), лісоматеріали, хімікати,

цемент, машини й устаткування тощо (відповідно до 50 тис. т щороку).

 

Інтереси поляків

Прикордонний стик Ізов—Грубешов є початком лінії № 65 Польської залізниці. Закінчується ця дільниця у Славкові

Домбровського вугільного басейну, що за 25 км від міста Катовіце, та охоплює 15 станцій у п’яти воєводствах:

Люблінському, Підкарпатському, Свєнтокшиському, Малопольському і Сілезькому. Керують цією ширококолійною

залізницею наші польські колеги, головний офіс яких розташований у Замосьце.

— Сусіди зацікавлені втіленням цього проекту електрифікації, бо на польське подовження дільниці Ковель—Ізов—

Грубешов припадає 9 % вантажообігу Польських сталевих магістралей, — мовить перший заступник начальника

служби електрифікації та електропостачання Львівської залізниці Микола Єліяшевський. — Проте тут є технічний

нюанс. Польські електровози працюють на постійному струмі, а наші — на змінному. В районі Грубешова доведеться

збудувати станцію стикування.

За інформацією начальника Департаменту електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віктора Максимчука, з

цього приводу вже відбулася зустріч наших представників з польськими колегами. Роботи мають виконувати

спеціалісти Львівської магістралі, що стане для них додатковою можливістю заробити.

Підрахунки локомотивників

— Впровадження електрифікації на дільниці Ковель—Ізов має цілу низку позитивних моментів, — мовить перший

заступник начальника Департаменту локомотивного господарства Сергій Пилипенко. — За перевезення вантажів

тепловозною тягою на цій дільниці за умови проведення семи пар вантажних поїздів на добу орієнтовні витрати

становлять близько 8 т дизельного пального та 0,36 т дизельного масла. Переведення дільниці на електротягу

дозволить уникнути витрачання цих паливно-мастильних матеріалів.

Крім того, за введення в експлуатацію електрифікованої дільниці буде змінено порядок обслуговування вантажних

поїздів локомотивними бригадами депо Здолбунів на дільниці Здолбунів—Ковель—Ізов. Звідтоді дільниця

обслуговування становитиме 224,3 км в одному напрямку з відпочинком на станції Ізов. Це дасть змогу скоротити

простої поїздів на станціїКовель та перестати використовувати штовхач на дільниці Турійськ—Овадне.

Наразі обслуговування вантажних поїздів на дільниці Ковель—Ізов—Грубешов здійснюється тепловозами 2М62. А

по її електрифікації обслуговування вантажних поїздів буде забезпечене електровозами серії ВЛ80 приписки

Південно-Західної та Львівської магістралей.

У Департаменті локомотивного господарства Укрзалізницізапевняють, що цих локомотивів є достатньо.

 

Станція Ізов готова до змін

Капітальний ремонт станційних приміщень та вокзалу в Ізові виконали ще у 2008 р. Про це нам сказав начальник

станції Віктор Титирчук, а кореспонденти «Магістралі» на власні очі переконалися в тому, що тут створені належні

умови для роботи 96 залізничників штату станції та відпочинку членів змінних локомотивних бригад.

— Завдяки електротязі збільшиться пропускна спроможність стику Ізов—Грубешов, — додав Віктор Васильович. —

Якщо досі у нас щомісяця обробляли майже 300 вантажних поїздів по 54 вагони в кожному (загальна маса поїзда — 5

тис. т), то внаслідок електрифікації можна буде збільшити довжину складів до 64 вагонів і відправляти, відповідно, до

6 тис. т вантажів на місяць.

 

 

Источник

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця через...

Новости с международного стыка Суземка - Зерново главного хода Москва-Киев. Они как никогда точно характеризуют глобальный упадок в отношениях между двумя, некогда, дружественными странами.

От былого огромного потока поездов остался тонкий ручеек.

26 мая из России в Украину проследовали 7 пассажирских и 5 грузовых поездов.

25 мая: 5 пассажирских и 6 грузовых.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да,печально всё это!Политиканы сами не ведают,что творят,народ простой,как всегда в заложниках.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця через...
Подарували нам тепловози з Прибалтики 2м62К

post-394-0-65732800-1445955744_thumb.jpg

post-394-0-71724100-1445955779_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця через...

Вот такой интересный поезд теперь есть из Одессы в Киев)

 

http://savepic.net/7709836m.jpg

 

поезд номер 148) Бывший "Аркадия"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Извиняюсь за оффтоп. Хочу спросить. В Одессе же нет локомотивного депо. Но лок. бригады одесские, так сказать, есть же? Там же много поездов формируется. Они просто ездят на котовских машинах? Я веду к чему... в Одессе помощником работать можно? Змінено користувачем Bohdan666
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сортировка там одни маневровые тепловозы.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

И что? В Шепетовке, Конотопе, Гречанах или Шевченко тоже тепловозы приписаны, но это ж не значит, что у них нет электровозников
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік через...
  • 7 місяців через...
ЗАО "БА Интербудмонтаж Украина" завершило строительство Бескидского тоннеля (Фото)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 6 місяців через...

Стали известны все модели немецких б/у поездов, которые УЗ может получить у Deutsche Bahn

 

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вставлено із форматуванням.   Відновити форматування

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудована.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.