kartuzuz 0 Опубліковано 4 січня, 2012 Поділитися Опубліковано 4 січня, 2012 Здесь публикуем новости связанные с УЗ. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/ Поділитись на інші сайти Поділитися
barhat 34 Опубліковано 12 лютого, 2014 Поділитися Опубліковано 12 лютого, 2014 Хюндай, давай до свидания!пресс-служба «Укрзализныци».С 12 февраля 2014 временно на маршрутах следования поездов «Интерсити+» Hyundai для перевозок пассажиров будут использоваться поезда, сформированные из пассажирских вагонов с локомотивной тягой.Это связано с проведением технического осмотра поездов производства Hyundai Rotem с участием корейских специалистов.В связи с временной заменой категории подвижного состава, пассажирам, которые приобрели билеты на поезда «Интерсити+» Hyundai и совершат поездку железнодорожным транспортом, будет возвращена разница стоимости проезда.В случае отказа от поездки средства будут возвращены в полном объеме, для чего пассажирам нужно будет обратиться в железнодорожные кассы вокзалов. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-35408 Поділитись на інші сайти Поділитися
Юрик 3 Опубліковано 20 жовтня, 2014 Поділитися Опубліковано 20 жовтня, 2014 Збільшуеться пропускна спроможність на ділянці Гребінка - Полтава. Для збільщення пропускної спроможності "Укрзалізниця" працює над усуненням так званих "вузьких місць", якими є одноколійні перегони.Наразі триває будівництво других колій на перегоні Федунка - Яреськи, розташованому на електрифікованій ділянці прискореного руху Гребінка - Полтава.Залізничники вже уклали 3,5 км рейко-шпальної решітки другої колії.До кінця року на цьому перегоні плануться укласти ще 0,9 км колійної решітки. Окрім того, для збільшення пропускної спроможності ділянки Гребінка - Полтава ведуться роботи із закриття станції Федунка, яка діятиме лише як пункт зупинки, що дозволить подовжити перегін між станціями Яреськи і Сагайдак до 9,5 км. Як повідомив начальник відділу капремонту служби колії Південної залізниці Юрій Нарусевич, нині довжина перегону Федунка - Яреськи становить 4,3 км.Відповідно до діючого графіка, його добова пропусна спроможність - 21 пара пасажирських, 4 - приміських і кілька вантажних поїздів. "Укладена друга колія дозволить удосконалити графік руху і відносно скоротити час у дорозі, який втрачається під час зупинки поїзда на розїзді, пропускаючи зустрічний состав", - зазначив Юрій Нарусевич. Ліквідація одноколійних перегонів - поетапний процес.Після перегону Федунка - Яреськи залізничники Південної залізниці планують будувати другу колію від станції Миргород до блок-посту 237-й км.Роботи розпочнуться із відсипання грунту під земляне полотно. Нагадаємо, на напрямку швідкісного руху Гребінка - Полтава 2012 року було укладено другу колію на перегоні Сагайдак - Братешки, а торік Федунка - Сагайдак.Після завершення робіт на цих перегонах було підвищено швидкість руху пасжирських поїздів до 160 км/год. Газета "Южная Магистраль" Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-45704 Поділитись на інші сайти Поділитися
Snayper 10 188 Опубліковано 10 березня, 2015 Поділитися Опубліковано 10 березня, 2015 З 2 березня Південна залізниця призначила курсування щоденного швидкісного приміського поїзда Харків - ІзюмДеталі в розділі: Новини залізниць=============================================================================================================Одеська залізниця зазнала понад 11,8 млн. грн. збитків від приміських перевезень за 2014 рікДеталі в розділі: Новини залізниць========================================================================Збитки Укрзалізниці від пасажирських перевезень у січні 2015 року склали майже 730 млн гривеньДеталі в розділі: Новини залізниць============================================================================Водії автотранспорту створюють аварійні ситуації на залізничних коліях та переїздахДеталі в розділі: Новини залізниць========================================================================= Укрзалізниця ініціювала здешевлення проїзду до Угорщини та Словаччини та зворотно у причіпних вагонахДеталі в розділі: Новини залізниць Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-52240 Поділитись на інші сайти Поділитися
максим 16 Опубліковано 28 березня, 2015 Поділитися Опубліковано 28 березня, 2015 Из Донецка в Луганск снова начали ходить поезда Подробности на Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-52723 Поділитись на інші сайти Поділитися
Юрик 3 Опубліковано 4 квітня, 2015 Поділитися Опубліковано 4 квітня, 2015 ЗНАХІДКА ДЛЯ ТРАНЗИТУ Дмитро Бєлов, Мирослав БурковичМагистраль, №23, 2015 Наступного року електрифікують дільницю Львівської магістралі Ковель—Ізов—Держкордон. Це дозволитьпідвищити обсяги вітчизняного транзиту мінімум на 30 % за рахунок збільшення пропускної спроможності дільницізшириною колії 1520 км, яка сягає на 400 км в глиб Польщі. Вигідно це і польським колегам, котрі мають тут 9 %вантажообігу на 2 % експлуатаційної протяжностізалізниць Польщі.Державна адміністрація залізничного транспорту України цей проект уже включила у відповідну відомчу програмуелектрифікації вітчизняних сталевих магістралей на 2015—2020 рр. http://www.magistral-uz.com.ua/img/25908.jpg Ціна питанняЦей проект залізничники Львівської сталевої магістралі очікували ще з 2001-го року. Коли перші електровозиз’явились у Ковелі, сюди зі Львова прибули представники служби електрифікації та електропостачання й почалирозробку плану подовження електротяги до кордону з Польщею через Володимир-Волинський та Ізов. Це мало і маєсенс: після запровадження електроструму на зазначеній дільниці експлуатаційною довжиною 94 км її пропускнаспроможність зросте на 30 %, а річний економічний ефект становитиме 227 млн грн. Вартість робіт — близько 500млн грн, а термін окупності будівництва — приблизно шість років. Показники вантапопкеревезеньЗа інформацією Департаменту комерційної роботи Укрзалізниці, за останні роки стик з Польщею на станціях Ізов іГрубешов перетинає більше 10 млн т вантажів. Питому вагу перевезень становлять експорт і транзит. Найбільше доПольщі, куди на 400 км заходить широка колія (1520 мм), ми завозимо залізної руди і марганцю (понад 4 млн т на рік),на другому місці — кам’яне вугілля, чорні метали та мінеральні будматеріали (відповідно по 330 тис. т кожноговантажу на рік). Далі ідуть такі вантажі, як сіль (до 217 тис. т на рік), зерно (по 160 тис. т), лісоматеріали, хімікати,цемент, машини й устаткування тощо (відповідно до 50 тис. т щороку). Інтереси поляківПрикордонний стик Ізов—Грубешов є початком лінії № 65 Польської залізниці. Закінчується ця дільниця у СлавковіДомбровського вугільного басейну, що за 25 км від міста Катовіце, та охоплює 15 станцій у п’яти воєводствах:Люблінському, Підкарпатському, Свєнтокшиському, Малопольському і Сілезькому. Керують цією ширококолійноюзалізницею наші польські колеги, головний офіс яких розташований у Замосьце.— Сусіди зацікавлені втіленням цього проекту електрифікації, бо на польське подовження дільниці Ковель—Ізов—Грубешов припадає 9 % вантажообігу Польських сталевих магістралей, — мовить перший заступник начальникаслужби електрифікації та електропостачання Львівської залізниці Микола Єліяшевський. — Проте тут є технічнийнюанс. Польські електровози працюють на постійному струмі, а наші — на змінному. В районі Грубешова доведетьсязбудувати станцію стикування.За інформацією начальника Департаменту електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віктора Максимчука, зцього приводу вже відбулася зустріч наших представників з польськими колегами. Роботи мають виконуватиспеціалісти Львівської магістралі, що стане для них додатковою можливістю заробити.Підрахунки локомотивників— Впровадження електрифікації на дільниці Ковель—Ізов має цілу низку позитивних моментів, — мовить першийзаступник начальника Департаменту локомотивного господарства Сергій Пилипенко. — За перевезення вантажівтепловозною тягою на цій дільниці за умови проведення семи пар вантажних поїздів на добу орієнтовні витратистановлять близько 8 т дизельного пального та 0,36 т дизельного масла. Переведення дільниці на електротягудозволить уникнути витрачання цих паливно-мастильних матеріалів.Крім того, за введення в експлуатацію електрифікованої дільниці буде змінено порядок обслуговування вантажнихпоїздів локомотивними бригадами депо Здолбунів на дільниці Здолбунів—Ковель—Ізов. Звідтоді дільницяобслуговування становитиме 224,3 км в одному напрямку з відпочинком на станції Ізов. Це дасть змогу скоротитипростої поїздів на станціїКовель та перестати використовувати штовхач на дільниці Турійськ—Овадне.Наразі обслуговування вантажних поїздів на дільниці Ковель—Ізов—Грубешов здійснюється тепловозами 2М62. Апо її електрифікації обслуговування вантажних поїздів буде забезпечене електровозами серії ВЛ80 припискиПівденно-Західної та Львівської магістралей.У Департаменті локомотивного господарства Укрзалізницізапевняють, що цих локомотивів є достатньо. Станція Ізов готова до змінКапітальний ремонт станційних приміщень та вокзалу в Ізові виконали ще у 2008 р. Про це нам сказав начальникстанції Віктор Титирчук, а кореспонденти «Магістралі» на власні очі переконалися в тому, що тут створені належніумови для роботи 96 залізничників штату станції та відпочинку членів змінних локомотивних бригад.— Завдяки електротязі збільшиться пропускна спроможність стику Ізов—Грубешов, — додав Віктор Васильович. —Якщо досі у нас щомісяця обробляли майже 300 вантажних поїздів по 54 вагони в кожному (загальна маса поїзда — 5тис. т), то внаслідок електрифікації можна буде збільшити довжину складів до 64 вагонів і відправляти, відповідно, до6 тис. т вантажів на місяць. Источник Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-52933 Поділитись на інші сайти Поділитися
barhat 34 Опубліковано 1 липня, 2015 Поділитися Опубліковано 1 липня, 2015 Новости с международного стыка Суземка - Зерново главного хода Москва-Киев. Они как никогда точно характеризуют глобальный упадок в отношениях между двумя, некогда, дружественными странами. От былого огромного потока поездов остался тонкий ручеек.26 мая из России в Украину проследовали 7 пассажирских и 5 грузовых поездов.25 мая: 5 пассажирских и 6 грузовых. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-55540 Поділитись на інші сайти Поділитися
Ткач67 0 Опубліковано 2 липня, 2015 Поділитися Опубліковано 2 липня, 2015 Да,печально всё это!Политиканы сами не ведают,что творят,народ простой,как всегда в заложниках. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-55577 Поділитись на інші сайти Поділитися
VovaZiLvova 0 Опубліковано 27 жовтня, 2015 Поділитися Опубліковано 27 жовтня, 2015 Подарували нам тепловози з Прибалтики 2м62К Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-61863 Поділитись на інші сайти Поділитися
Молдер 51 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 Вот такой интересный поезд теперь есть из Одессы в Киев) http://savepic.net/7709836m.jpg поезд номер 148) Бывший "Аркадия" Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67736 Поділитись на інші сайти Поділитися
tysha0505 3 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 124/123 был Аркадия, а это Хаджибей (или наше ласковое "ущульбек") Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67752 Поділитись на інші сайти Поділитися
Bohdan_Ned 0 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 (змінено) Извиняюсь за оффтоп. Хочу спросить. В Одессе же нет локомотивного депо. Но лок. бригады одесские, так сказать, есть же? Там же много поездов формируется. Они просто ездят на котовских машинах? Я веду к чему... в Одессе помощником работать можно? Змінено 5 лютого, 2016 користувачем Bohdan666 Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67757 Поділитись на інші сайти Поділитися
tysha0505 3 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 А Сортировка основное же депо? Там, наверное, колонна электровозников. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67759 Поділитись на інші сайти Поділитися
Bohdan_Ned 0 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 Сортировка там одни маневровые тепловозы. Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67761 Поділитись на інші сайти Поділитися
tysha0505 3 Опубліковано 5 лютого, 2016 Поділитися Опубліковано 5 лютого, 2016 И что? В Шепетовке, Конотопе, Гречанах или Шевченко тоже тепловозы приписаны, но это ж не значит, что у них нет электровозников Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-67762 Поділитись на інші сайти Поділитися
Veledis 0 Опубліковано 10 лютого, 2017 Поділитися Опубліковано 10 лютого, 2017 Украинские железные дороги потратили 740 тысяч долларов на бракованные запчасти Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-82552 Поділитись на інші сайти Поділитися
barhat 34 Опубліковано 6 жовтня, 2017 Поділитися Опубліковано 6 жовтня, 2017 ЗАО "БА Интербудмонтаж Украина" завершило строительство Бескидского тоннеля (Фото) Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-90376 Поділитись на інші сайти Поділитися
Darkside 0 Опубліковано 6 квітня, 2018 Поділитися Опубліковано 6 квітня, 2018 Стали известны все модели немецких б/у поездов, которые УЗ может получить у Deutsche Bahn https://vk.com/@belrailway-stali-izvestny-vse-modeli-nemeckih-bu-poezdov-kotorye-uz-moz Цитата Посилання на коментар https://forum.zdsimulator.com/topic/55-novosti-uz/#findComment-97318 Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Приєднуйтесь до обговорення
Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.