Перейти до змісту

Kipast

Розробники
  • Постів

    116
  • Зареєстровано

  • Відвідування

  • Переможець днів

    44

Kipast став переможцем дня 4 січня

Kipast мав найпопулярніший контент!

Інформація про Kipast

  • День народження 22.08.88

Информация

  • Имя
    Игорь
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Киев

Відвідувачі профілю

35 467 переглядів профілю

Досягнення Kipast

Користувач

Користувач (3/5)

  • Повна версія

Останні значки

234

Репутація

  1. Kipast

    ВЛ80Т-1030

    Версія 1.0

    360 раз скачали

    ВЛ80Т-1030 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast) Автор фотоматеріалу: Денис Чайка (_SkyTheD_) Автор моделі: Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM) Депо приписки: ТЧ-5 Полтава Опис: Електровоз змінного струму Української залізниці ВЛ80Т-1030
  2. Версія 1.2

    473 раза скачали

    Маршрут: Київ - Васильків-2 Електрифікація: Змінний струм Версія: 1.2 (від 23.03.2024) Автори: Ігор Крилов (Kipast), Євген Воронін (Ржавый Гвоздь), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут змінного струму (25кВ), протяжністю 46км. Являє собою вже знайому вам ділянку від Києва до Жмеринки з відгалудженням по станції Васильків. Заточений суто під приміські поїзди.
  3. Версія 1.3.9

    2 263 раза скачали

    Маршрут: Київ - Шепетівка (бета версія) Електрифікація: Змінний струм Версія: 1.3.9 (від 01.01.2025) Автори: Ігор Крилов (Kipast), Сергій Буневич (sib2217), В’ячеслав Усов (Slavau). Про маршрут: Маршрут завдовжки 308 км. До ст. Коростень - двоколійний (далі однопутка), обладнаний автоблокуванням, електрофікований змінним струмом 25КВ. Являє собою північно-західний напрямок Південно-Західної залізниці.
  4. Погана несправність, але поїхати все ж таки можна. Дії наступні: На зворотній стороні блоку 850 знімаємо провід живлення з клеми №1 та даємо їй живлення з клеми 552 контактора 406 Далі з клеми 1 БОН ставимо перемичку на клему 39 блока 850 і на клему 37 ставимо 2х6 на БОН для утримуючої катушки ГВ і короткочасно 5х6, для ввімкнення ГВ після ввімкнення ГВ остання - знімается Можна їхати, але враховуючи те, що на єлектровозі відсутній жодний захист. Не "перегружати" машину, пильно слідкувати за роботою вентиляторів, слідкувати за напруго контактної мережі
  5. Чего вам вообще спорить то?! Сегодня одни возят эти поезда, завтра другие. По 10 раз в год всё меняется.
  6. 1 ГВ х 22 управление на БОНе На ЧС8 проще заклинить 380е, так как шкафы с клемными рейками опломбированы (по крайней мере на УЗ). А так, если что, 822х461 на первой секции
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.