Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Автоматична локомотивна сигналізація АЛС-МУ є сучасним засобом для підвищення безпеки руху при поїзній та маневровій роботі локомотива, а також покращення умов ведення поїзду. Система побудована на мікроелектронній елементній базі, дозволяє значно зменшити габарити, енрго- та матеріалоємність апаратури, підвищити надійність роботи пристроїв, спростити процес проектування, розширити функціональні можливості, а також скороти витрати на установку та обслуговування [4].

Структурна схема пристроїв АЛС-МУ приведена на рисунку 1.11.

Апаратура АЛС-МУ призначена для роботи на усіх типах рухомого складу в умовах вібрації, пилу, електромагнітних полів та тепловипромінюючих джерел.

До складу апаратури АЛС-МУ входять такі пристрої:

  • блок електроніки (БЕЛ-МУ);
  • блоки індикації горизонтальні та вертикальні (БІЛ-ПГ та БІЛ-ПВ);
  • датчик швидкості (ДПС-50);
  • блок реєстрації та касета реєстрації (БР);
  • перетворювач тиску (ПТ);
  • блок вводу та діагностики (БВД-М);
  • фільтр живлення (ФЖ)
  • приймальні котушки (ПК).

Блоки електроніки, індикації, реєстрації, перетворювач тиску розміщені у кабіні машиніста. Датчики швидкості встановлені на буксовому вузлі колісної пари, приймальні котушки підвішені попереду першої колісної пари. Блок вводу та діагностики (БВД-М) – сервісний пристрій, призначений для вводу та зчитування масиву постійних характеристик блоку електроніки та контролю і діагностики АЛС-МУ. Блок БВД-М імітує наступні сигнали:

  • сигнали каналу АЛСН з частотами сигнального струму 25, 50 та 75 Гц, амплітудної модуляції та числовим кодом;
  • сигнал датчика швидкості з частотою від 3 до 10000 Гц, по двом каналам, зсув за фазою між якими може бути 90о;
  • сигнал напрямку руху «вперед/назад»;
  • сигнали о положенні контролера машиніста, кнопок – ДК (ВК), РП (РБ), РПС (РБС), перемикача режиму роботи «поїзний/маневровий», системи ТСКБМ.

Блок електроніки обробляє прийняту інформацію формує інформацію для блоків індикації та реєстрації, а також команди на ЕПК та кола відключення тяги. Блок електроніки має двоканальний принцип (рисунок 1.12) побудови з двома комплектами, один з яких знаходиться у «гарячому» резерві. З метою самоконтролю надійної роботи блок має генератор тестових послідовностей (ГТП), який реалізовано програмно, для постійного тестування каналів з детальною перевіркою стану апаратури [4].

Блоком порівняння (БП) виконується по тактове порівняння вихідної інформації. Якщо інформація з каналів на виході блоку БП збігається, з’являється частотний сигнал, який поступає на вхід підсилювача ЕПК, який в свою чергу залишається під струмом.

 

 

До системи підключено два датчика швидкості – кожен до свого каналу блоку електроніки. Кожен датчик має свої автономні кола живлення від різних модулів вторинних джерел живлення. Кодові сигнали АЛСН, які приймаються приймальними котушками, потрапляють через блок зовнішніх з’єднань на вхідний пристрій для подальшої фільтрації та детектування.

 

На зміну їй можна використовувати систему АЛС-МУ яка виконує такі самі функції що й класична АЛСН, та має ряд додаткових.

АЛС-МУ може виконувати наступні функції:

  • прийом та дешифрацію числових кодових сигналів від колійних пристроїв АЛСН та відображення їх на локомотивному світлофорі;
  • контроль та індикацію параметрів руху (фактична швидкість, прискорення, пройдений шлях, час);
  • розрахунок та індикацію допустимої швидкості руху в залежності від конструктивних особливостей рухомого складу та показань локомотивного світлофору;
  • контроль та індикацію тиску стисненого повітря у гальмівній магістралі рухомого складу;
  • контроль пильності машиніста;
  • контроль швидкості руху та екстрене гальмування поїзду при перевищенні допустимої швидкості руху відносно швидкості, визначеною згідно показанням локомотивного світлофору;
  • контроль швидкості при наближенні до колійного світлофору з червоним вогнем;
  • вимкнення режиму тяги при видачі команди на автостопне гальмування;
  • прийом сигналів від телеметричної системи контролю бадьорості машиніста (ТСКБМ);
  • видача акустичного сигналу при зриві ЕПК та екстреному гальмуванні;
  • формування сигналів роботи локомотиву для пристроїв реєстрації;
  • виключення самовільного руху локомотиву;
  • виключення можливості руху при вимкненому ЕПК та АЛС-МУ;
  • перемикання режимів «маневровий/поїзний»;
  • введення та корегування постійних параметрів які враховують конструктивні особливості рухомого складу;
  • діагностика та перевірка працездатності апаратури, та контролю справності елементів індикації при вмиканні апаратури та під час її роботи;
  • робота по принципу «гарячий» резервування.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Опять же по тексту непонятно, какие параметры регистрируются на кассете регистрации... Меня этот вопрос больше всего интересует :) Надо у нас в расшифровке узнать. У нас на нескольких ДЭ1 стоит АЛС-МУ.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 7 місяців через...

Структурна схема пристроїв АЛС-МУ приведена на рисунку 1.11. - А де рисунок? Мені він позарэз потрібен

Это выписка из диплома, понятное дело я картинки не выкладывал!

http://pikucha.ru/ib0C7/thumbnail/%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA.jpeg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць через...

ЦТ-0164 Инструкция о порядке пользования АЛС-МУ (укр.яз)

http://yadi.sk/d/yktLn4Y_68HEa

 

Может, кому надо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вставлено із форматуванням.   Відновити форматування

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудована.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.