Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Добрый день, у меня такое предложение. На локомотивах, оборудованных УКБМ, некорректно работает данное устройство. Так, например, при следовании по З огню не идет загорание лампы ПСС каждые 90-120 секунд, например, хотя настоящий алгоритм работы УКБМ именно такой, и на ленте должны быть проверки ПСС зарегистрированы, а по факту там только при свистке ЭПК идет поднятие катушки ЭЭ . Также при следовании на боковой путь, после проследования светофора с двумя желтыми огнями, на АЛС загорается только Б огонь, хотя должно быть Б с КЖ (на ленте идет питание ЭК и ЭКЖ одновременно). А вот например в случае внезапного появления Б огня, если предшествующим был З огонь, на ленте тоже регистрируется питание ЭК и ЭКЖ одновременно, хотя должна запитываться только катушка ЭК. Можно ли эти коррективы внести в симулятор?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вставлено із форматуванням.   Відновити форматування

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудована.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.