Перейти до змісту

Activation code not working after new installation


Рекомендовані повідомлення

Hi

 

First the sim is great and great work, but the support is not worth a cent.

 

I re-installed ZDsim on a my new PC and have tried to activate (not working, normal) so I wrote on 9. April 2015 a mail asking for help, no answer, so I rewrote the mail again at 25. April 2015, but till now no answer.

 

Can some one help or can i forget my ZDsim?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Hi Jack,

 

the following problem happens when I start the game and want it to activate:

 

Request Activation Key

Request failed. You either did not purchase ZDSimulator or already activated the game with this hardware ID! If you want to activate a different hardware ID with your copy contact us at [email protected]

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Their support email address (in blue) .com portion is incorrect.

When I need new key authorization I download free copy from

1. website http://www.zdsimulator.com.ua/.

2.install.

3.Copy paste AUTHORIZATION CODE (start with G######)

You can try hit "UPDATE KEY" to get instant ACTIVATION CODE

but in my case it,s not AUTO UPDATE.

4. So I send E-mail Request to [email protected] drop (.com) portion

from address.

5. State your AUTHORIZATION CODE, E-MAIL ADDRESS, Request ACTIVATION CODE.

6.Start Your free copy and paste ACTIVATION CODE into ACTIVATION CODE window,

You may need to restart comp.to see Your free copy turn to paid copy (right lower corner)

 

I am almost sure above is how I activated new versions.

Hope I understood correctly Your problem.

Latest version is 5.2.0.0.5,I think.

Good luck.

Since I am under moderator watch,please correct

my response if procedure is not correct.

Reply usually comes back with in 48 hours.

 

Jack.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Attila.

In my previous reply, after install (2),

run Your free copy, Your AUTHORIZATION

CODE come with new free copy.

If auto "UPDATE KEY" will not auto update, then

proceed with # 4,5 thru E-mail request channel.

Correction...,notification on status of Your ZD sim

copy appear in lower left corner.

 

Since I could not edit my previous e-mail (no option).

I had write this one to clarified previous one.

 

Jack.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Hi Jack,

 

thx for help I downloaded the new version and sent the request email to the [email protected] address.

 

Thx

 

Attila

Hope Your problem

will be resolved. If You have

spam folder in Your E-mail

client,check that if no response

with in 48 hours. Sometimes

when ZD sim address not in Your contacts,

E-mail go to spam folder...

 

Jack.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вставлено із форматуванням.   Відновити форматування

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудована.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.