Перейти до змісту

ВЛ10


Рекомендовані повідомлення

Первый вопрос по матчасти данной машины. В цепи БВ при рекуперации есть АВУ под схемным номером 88-1. Исходя из описания, он нужен для прекращения рекуперации при снижении давления ТМ ниже 2.7 атм. Происходит это путем разрыва этим выключателем цепи на контакторы мотор-вентиляторов. Далее, отключаются быстродействующие контакторы, а также БВ. Но есть один нюанс. Работа с быстродействующими контакторами типа БК-2 понятна - их удерживающая катушка находится в цепи МВ. Теряют питание МВ, отключаются и БК. А что происходит на электровозах с контакторами БК-78Т? Там ведь их выключение происходит только в случае КЗ в силовой цепи. Вот и непонятно как работает эта схема на данных электровозах.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приєднуйтесь до обговорення

Ви можете написати зараз та зареєструватися пізніше. Якщо у вас є обліковий запис, авторизуйтесь, щоб опублікувати від імені свого облікового запису.
Примітка: Ваш пост буде перевірено модератором, перш ніж стане видимим.

Гість
Відповісти на цю тему...

×   Вставлено із форматуванням.   Відновити форматування

  Дозволено використовувати не більше 75 емодзі.

×   Ваше посилання було автоматично вбудована.   Відображати як звичайне посилання

×   Ваш попередній контент було відновлено.   Очистити редактор

×   Ви не можете вставляти зображення безпосередньо. Завантажуйте або вставляйте зображення за посиланням.

×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.