Перейти до змісту

Лідери

  1. Snayper

    Snayper

    Заступник адміністратора


    • Бали

      4

    • Постів

      1 428


  2. DNEPR_UA

    DNEPR_UA

    Модератори


    • Бали

      3

    • Постів

      607


  3. simonchik

    simonchik

    Користувачі


    • Бали

      3

    • Постів

      36


  4. IlyaSelukovZDS

    IlyaSelukovZDS

    Користувачі


    • Бали

      2

    • Постів

      186


Популярний контент

Показано вміст із високою репутацією за 12.05.25 у всіх областях

  1. Версія 55.008

    650 раз скачали

    Архівна версія ZDSimulator. Інструкція з активації (Activation manual): https://zdsimulator.com/activate-manual/
    2 бала
  2. Дякую за відповідь. Почну з головного. Я ж і не мав на увазі, що має бути прямо халява. Знову ж, я поки лише поверхнево оцінив зміни про які вичитав. Я лише мав на увазі, що загалом з переходом у стім, фактично тренажер робиться майже голим босим і треба трохи витратитися на набір інструментів. Звісно, що праця повинна винагороджуватися, я тут тільки за. Просто цілком природньо, що коли контент котрий роки був безплатним, якийсь умовний застарілий маршрут без якісних змін, стає раптово платним, це дещо дивно. Як приклад, Ковель-Ківерці. Щодо спонсорів, я правду кажучи, навіть не мав на увазі цього, але раз уже зачепилося. То чи можна трохи розкрити, що там про плюшки спонсорам? Хоча б в приватні, або посиланням, де почитати. Загалом, і в тему спонсорства і щодо оплати праці розробників, я б радо підтримав проект новим донатом. Хоч останній був давненько, якщо не помиляюсь останній стосувався оплати розробки електросхеми для ЧС7, за який я дуже вболіваю. Проте минуло чимало часу, але з локомотивом змін ніяких не відбулося і мій, хай і не значний, та все ж вклад - не дав плодів. Нажаль. Розумію, що робота за цим проектом справа складна і трудомістка. Так завжди було і вимагати тут чогось - негарно. Проте в випадку з ЧС7, фактично був цілеспрямований збір коштів на конкретну роботу. Тож шкода що не здійснилося, поки що. Ще момент, про який писав вище, це користування старою версією. Вона то доступна. Але досить щоб злетів ключ, з якихось причин, і карета перетворюється на гарбуз. А все те завантажене досі добро стає безтолковим. Адже його вже не застосуєш. А новий ключ на ту версію, як уже оголошено отримати буде не можливо. Також питання. Чи правильно я розумію, що форум буде добряче почищеним і матеріали також з нього зникнуть? фактично він перетвориться на курилку, не більше. Ну і питання, на яке нажаль не було відповіді. Тепер відповідно вбивається будь яка приватна ініціатива, як я розумію, адже при бажанні створити хоча б сценарій, як мінімум для себе любимого, його не можливо буде інтегрувати в тренажер, позаяк повністю змінюється вся конструкція. Я вірно розумію? Тим більше, якщо людина хоче поділитися напрацюванням зі спільнотою, зокрема безоплатно, це можливо буде лише через запит до розробників за інтеграцією і поширенням. Уже ж не вийде просто поширити через обмінник. Отакі от питання. Буду вдячний за відповіді.
    1 бал
  3. Версія 1.0

    103 раза скачали

    ВЛ82м-037 Автор перефарбування: Ігор Крилов (Kipast); Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); Ілля Селюков (Skoda_188) Автор фотоматеріалу: Грицай Роман (Ram) Депо приписки: ТЧ-15 Куп'янськ-сортувальний Опис: Вантажно-пасажирський електровоз двосистемного струму Української залізниці ВЛ82М-037
    1 бал
  4. Доброго вечера. Максимально чётко и коротко отвечу на ваши вопросы Да, будет. А именно в невозможности синхронизации дополнений кроме как через мастерскую или ДЛС. Также стим версия будет иметь постоянные обновления и исправления, что обеспечит пользователей постоянным потоком обновлений и доп контентом На данный момент выходит 55.009 на том же движке. Симулятор на новом движке планируется выпустить в той же стим версии позднее Появятся 2ЭС4К и электросхема ЧС7. ЭП20 готов на новом движке. На 55.009 выпускать ЭП20 на данный момент не планируются. В дальнейшем мы не исключаем расширить инструментарий для мододелов и добавить возможность внедрения своего ПС, в том числе локомотивов. Нет, на данной версии движка это маловероятно. На новом движке эта возможность реализована Изменён внешний вид и слегка функционал лаунчера для большей удобности. Возможно, по заявкам пользователей - будут внесены и другие изменения Ни в коем случае не стоит так считать. Условием развитие проэкта есть привлечение новых кадров за счёт финансирования с более глобальной торговой площадкой. Это обеспечит будущую стим-версию постоянным потоком пользователей и энтузиастов, что будут разрабатывать новые дополнения и механики. Также, за счёт привлечения большего количества покупателей мы можем приложить более увесистые усилия для окончания разработки тренажёра на новом движке Существующие маршруты что уже есть в доступе с большой вероятностью будут залиты в мастерскую стим как бесплатные дополнения. Все последующие маршруты (Днепр-Мелитополь, Днепр-Харьков, Киев-Львов и тд) будут выходить под видом платных ДЛС, средства от продажи от которых будут идти как авторам, так и спонсирование работы команды
    1 бал
  5. Версія 1.0.0

    94 раза скачали

    Автор: Володимир Юдін (Влад) Версія симулятору: 55.008 Маршрут: 1 частина - Київ-Миргород v4, 2 частина - Миргород-Полтава, 3 частина - Харків-Полтава-Київська Напрямок: 1 та 2 частини - туди, 3 частина - назад № потягу: 64 Серія локомотиву: ЧС8, ВЛ82М Трафік: 21 Кількість вагонів: 18 Час проходження: 1 частина - 3 год. 22 хв., 2 частина - 1 год. 21 хв., 3 частина - 2 год. 34 хв. Опис: Швидкий потяг № 63 "Оберіг" нічний експрес фірмовий 1-го класу цілорічний щоденний, сполученням Київ-Харків за розкладом 2022-2023 р.р. Це моя перша спроба зробити сценарій. Давно мріяв про сценарій потягу не на ділянці, а щоб від А до Я, як кажуть. Тому, коли маршрут "Харків - Полтава-Південна" продовжили до Полтави-Київській, а "Київ-Миргород" перестав закінчуватись у Лубнах, мрія проїхатись від столиці до столиці по реальному розкладу не залишала мене. Але ж ніхто цим питанням не займався, і я вирішив ризикнути... Оскільки перший блін, то прошу не кидатись в мене капцями. Зустрічний трафік, принаймні пасажирський, намагався відтворити згідно з розкладом, вантажний - умовно. Зізнаюсь, сценарії робив не "з нуля", переробляв вшиті у відповідні маршрути. Причина - спроби скористатися редактором сценаріїв ні до чого не привели - готові файли просто не захотіли запускатись. Тому нема і маневрів по станціях, хоча дуже хотілося... У першій частині є озвучка по Київу-Пасажирському і трохи по Дарниці. це залишилось від базового сценарію, але там механіка і помічника озвучував якийсь москаль, при цьому намагався робити це українською мовою. Вийшло не дуже, українську мову з московською вимовою неможливо слухати від слова взагалі... Тому я аудіо-редактором випиляв усі ці репліки. Здається, це пішло сценарію тільки на користь. Отже, хай щастить у дорозі.
    1 бал
  6. Версія 1.0

    136 раз скачали

    ВЛ80К-139 Автор перефарбування: Злий Паровоз Автор фотоматеріалу: Невідомо Автор моделі: Денис Д`яченко (MAGNETIZZZM); RANDONAVT; TOLIK SEMAFOR Депо приписки: ТЧ-3 Козятин Опис: Електровоз змінного струму Української залізниці ВЛ80К-139
    1 бал
  7. Всім привіт. У відповідному розділі бачив, що були пропозиції зробити маршрут через Суми до Харкова (неелектрифіковану ділянку), але тему закрили і ні до чого ця пропозиція не дішла. Тому хочу запропонувати будівникам маршрутів взятися за побудову цього напрямку. Можливо продовжити існуючий маршрут до Ворожби, якщо це можливо. Від себе можу додати фотоматеріали по сумському вокзалу і посильну допомогу у створенні текстур. В побудові маршрутів, скажу одразу, я профан, тому допомогти можу лише по своїй спеціалізації - графічне оформлення і звукове оформлення. Буду вдячний, якщо хтось відгукнеться. Дякую
    1 бал
Ця таблиця лідерів розрахована на timezone__Europe/Kiev/GMT+03:00
×
×
  • Створити...

Важлива інформація

Ми розмістили cookie-файлы на ваш пристрій, щоб допомогти зробити цей сайт кращим. Ви можете змінити налаштування cookie-файлів, або продовжити без зміни налаштувань.